Jobba hos oss

ER Trafikskola i Simrishamn

på Österlen

Vi söker en till trafiklärare

Vi är en liten trafikskola med stort engagemang och med en vänskaplig och sammansvetsad grupp på 2 trafiklärare och en receptionist. Vi söker nu en till trafiklärare som kan bli en ytterligare stark medspelare i vårt arbetslag. Har du MC-lärarbehörighet är det ett stort plus i kanten! Vi ser fram emot att höra ifrån dig.

Er Trafikskola i Simrishamn öppnade sina dörrar den 1 april 2009.

Historien är dock längre än så, tidigare har den hetat YA-trafikskola och Möllebackens trafikskola så på samma plats har det legat en trafikskola under minst 25 år. Personalen har flyttat med mellan ägarbytena så vi har en lång historia att förvalta. Detta är något som vi tar på största allvar varför vi anstränger oss för att våra elever blir nöjda så att även nästa generation körkortselever låter oss hjälpa till med sina körkort.

Nu har vi flyttat till nya, fina lokaler!

Rolf Nilsson

Elisabeth Ekberg